JEFF Hiç bir sorunum yok çok şükür ama kendimi çok üzgün berbat hiss ediyorum.. Sanki hiç bir şey böyle olmamalıydı.. 7 haftalık hamileyim , hamilelik hormonlarından mı acaba , bilemiyorum Aglamak istiyorum sebebsiz Benim gibi olan var mı
Gamzekaba Homronlardan büyük ihtimal benimde öyle 12 haftaligim halsizim hep çabuk yoruluyorum bide hafif baş donmelerim beni endişelendiriyor o yüzden de hep ağlayasım var kendimi yalnız hissediyorum
JEFF Gamzekaba aynen , ilk hamilelikte eşim yanımda degildi ama şu an yanıma ama yalnız hiss ediyorum