Merhaba arkadaslar ben ozelden kan pihtilasma testi yaptirdim tip fakultesinde ta aylar sonra sira vardi bende ozelde yaptirdim bin tl .sonuca gore pihtilasma ignesi vurunucam siz kacinci ayda vurunmaya basladiniz vurunan arkadaslar suan 8+4 teyim sonuc hala çıkmadı gec kalmadim inşallah pihtilasma varsada