mer96 Ben arkadaşımın tavsiyesi üzerine gebelik takibi için kendisine gittim. Arkadaşım normal doğum yaptı kendisinde ve memnundu. Ben 7. haftada embriyonun kalbi durduğu için düşük yaptım, kürtajımı da Burcu Hanım yaptı. Öncelikle tüm süreç boyunca her duruma olabilir gözüyle bakıp soru sorduğumda normal dedi ve ben soru sormadan pek bir bilgi vermedi. Kalp atışını geç duyduk, duyduğumuzda da yavaştı. Ben doktorun beni bilgilendirmesini isterim süreç boyunca, ancak her muayeneden çıktığımda internetten bir şeyler araştırıyordum. Ama belki de ben evhamlıyım diye düşünüp soğukkanlı olduğu için kendisinde devam etmiştim. Ancak kürtaj sonrasında adet olamama sorunu yaşadım, bunun sebebini tespit edemediği için kendisine güvenim kalmadığından bir daha gitmeyeceğim. Adetten sonra 42. gün muayeneye gittiğimde neden olduğunu sorduğumda yine her zamanki gibi olabiliyor böyle dedi, adet söktürücü ilaç verdi. Üzerine 10 gün geçti yine olamadım, tekrar gittiğimde yine böyle olabiliyor deyip bu sefer östrojen içeren adet söktürücü verdi, muayenede internetten araştırıp gördüğüm rahim yapışıklığı olabilir mi diye sordum, hayır rahim duvarın kalınlaşmamış ondan değil dedi. 2 gün sonra artık adet olabildim 54. günümde. Ama düşüğün sebebini araştırmak için kendi kendime çektirdiğim rahim filminde rahimde yapışıklık(sineşi) olduğu ve büyük ihtimalle buna kürtajın sebep olduğu ortaya çıktı. Şimdi açılması için histeroskopi ameliyatı olacağım, üstelik ameliyatı olacağım doktor kürtaj sonrası adet gecikmelerinde akla ilk gelenin rahim yapışıklığı olduğunu söylediği için Burcu Yıldız’a güvenmiyorum ve bir daha gitmeyeceğim. Üstelik tüm süreç boyunca soru sormam gerektiğinde dahili numaradan asistanı üzerinden not ileterek ulaştım, asistanı da sorularınıza kafasına göre, doktora sormadan cevap verebiliyor. Her muayeneye gittiğimde de sanki beni ilk defa görüyormuş gibi olduğundan sürekli kendimi anlatmak durumunda kaldım, en azından benimle ilgili notlar tutup içeri girdiğimde konuya hakim olmasını beklerdim. Şimdi güvenebileceğim bir doktor arayışı içerisindeyim.