Mre bende bugün 35 haftalık oldum dün hastaneye gittim sancı ve bel ağrısı bel ağrım çok yüksek ama nst bağlandı düzensiz sancı çıkıyordu ilki sezeryan olduğu için yatış verdiler fitil ciğer geliştirici hap verdiler sabaha kadar bu şekilde ydi sabah kendi imzamla çıkmak istedim sancım yoktu şimdi bel ağrım yinr başladı takip ediyorum bende ise hep belden vuruyor