yusraturk benim karışıktı..ölü doğum yaptım malesef 2 gün sürdü. Kendi doktorum tuğba kılıktı nöbetinde şehruz sosyale devretti beni, cok sert duruyordu normalde istemezdim ona denl gelmek ama çok tatlı sempatik ve beni sürekli motive ediyordu..Sonra burcu aydın boyama denk geldi en son onda doğumum oldu ama şehruz hoca da cok uğraştı. Burcu hocada iyi ve sakindi. Şimdi takibimi esenler medipoldeki perinatolji erol arslan yapıyor, çok çok memnunum.. dualarınızda beni eksik etmezseniz sevinirim🤲🏻❤️