gunel_86 anladım, bana coraspirin verdi doktorum iğne olarak vermedi işte her doktor farklı bazen sormak kurcalamak gerekiyor, bende tansiyon yüksek biraz normal gebeliğin dışında ondan verdi hani pıhtı VS atmasın diye, zaten fitili kesti bir süre sonra seninde öyle olur canım ilk 3 ay tedbir amaçlı veriyorlar. Düzelir gelir geçer sen dikkat et biraz ilk 3 ay böyle ani hareket işte yürüyüş falan yaparken hızlı değilde yavaş. Ağır VS kaldırma derler eskiler aslında bebek tutunma evresinde ya annenin dikkat etmesi o açıdan hepimiz geçtik o yollardan snein de geçer gider. ☺️ Benim tüp bebek değil ama her anne için ilk 3 ay önemli. Allah kimseyi boş çevirmesin elimizden geleni yapalım gerisi Rabbimize kalmış.