Asliii35 cnm ben çevremden duyduğuma göre sezeryan da olsan normalde en fazla bir haftada toparlanırsın o da en fazla yani arkadaşım sezeryan oldu tam iki günde toparlandı evinin işini fln yapmaya başladı hatta
Eltim normal yaptı onunda 2 gün sürdü toparlanması
Benim annemde Bi hafta gelecek yanıma ondan sonra kız kardeşim gelecek bi hafta 10 günde o kalır
Hem psikolojik olarak da iyi olur benim için
Gerçi eşim varken annemede ihtiyacım yok kardeşimede çünkü doğumun olduğu zaman eşimin işi olmayacak
Ama dediğim gibi psikolojik olarak onlarak onlarada ihtiyacım var diye düşünüyorum