nursanyildiz Kadın Doğum doktoru şâhla hanıma giden memnun olan hastane ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum
znkara nursanyildiz söylediğiniz doktoru bilmiyorum ama hastane çok iyi 2018 yılında oğlumu o hastanede doğum yaptım otel konforunda tertemiz yeni doğan hemşireleri falan çok ilgiliydi
Nurdrmz_24 Seda61- burda bi hanfendi çok mıy mıy olduğunu söyledi yavaş konuşuyor falan dedi ama atlaz hoca çok iyi