Esr10 Flowerswhite Esenler avicennada en iyi kadın dogumcu İbrahim çelebi diye duydum hep kendimde gittim bizzat çok ilgili ve bilgili birisi zaten g.o.p medicalparktan gelmiş oraya
tazeanne___ Flowerswhite Esenlerde birçok tanıdığım ona gitti ve çokta memnun kaldılar.Tavsiye üzerine bende geçen hafta gittim fakat saat 3e kadar orda olduğunu ve çıktığını söylediler. 2 hafta sonra kontrolüm var Ayfer hanıma gidicem.
Flowerswhite tazeanne___ çok teşekkürler bende ona gitmeyi düşünüyorum emin olamadım sormak istedim saolun 🫶🏻
tazeanne___ Flowerswhite rica ederim inşallah memnun kalırız ♥️ ama çok yoğunmuş haberiniz olsun randevu sistemiyle de çalışmıyormuş. Sebebini sorduğumda aniden doğumlara girebiliyor dediler. Erken gitmek mantıklı mı olur bilmiyorum ama öyle yapmayı düşünüyorum 🙄
Sahikaakcay Ayfer hanım nasıldır bilmiyorum çünkü ilk kez gittiğimde yarım saat bekledim ve son hastasıydim benden sonra kayıt acmadilar. Son hasta olarak beni gördüğü halde bir anda odadan çıktı ve gitti. Asistanı yanıma gelip işi çıktığı için gitmesi gerekti dedi. Bende yapılacak hiçbir şey yok diyerek kaydimi başka bir doktora almalarını istedim ve İbrahim beye aldılar. Her şeyde bir hayır gerçekten varmış 🤗 iyi ki Ayfer hanım apar topar çıkmış ve ben İbrahim beye geçmişim. Bir doktor bu kadar mı sakin olur her konuda her koşulda bu kadar mı tek tek tatlı dille bilgilendirir inanın şaşırdım. Şuan 24.haftadayiz ve çok memnunuz. Daha sonrasinda doktorumuzu soranlara İbrahim beyi soyleyince öğrendik ki Esenler’de son derece ünlü ve işinin ehli bir insanmış. Avicennadan gopa gidip sonra yine avicannaya dönmüş. 🤗 Uzun oldu ama umarım bilgilendirmis olurum😂😂
Mydnz Sahikaakcay acaba İbrahim beyin ultrason cihazı nasıl sadece siyah beyaz olarak mı görüyorsunuz yoksa renkli olarak da görüyor musunuz bebeği
Meyra32 Bende ilk muanemi ayfer hanıma oldum kendisi çok yoğun nagehan hanıma geçtim çok iyi bi doktor tavsiye ederim
Flowerswhite Meyra32 teşekkür ederim çok kararsızım hangisine gitmeliyim bilmiyorum gerçekten çoğu insan söylemiş yoğunluktan ilgilenmiyo diye Ayfer hanım için Nagehan hanımda doğum yapan tanıdığınız vs varmı 🌸🌸
nevzatbaskomser Aysenurercys Ben 2018de doğum yaptım, kendi isteğimle sezaryen oldum. Doktorun kendisinden ayrı ameliyatından ayrı memnun kaldım. İstanbuldan taşındım, yine olsa sertan beye giderdim
elifdemirr4 Flowerswhite 1 ay öncede nagıhan hanımda arkadasım dogum yaptı oda çok memnun kaldı, bence genel olarak hastane ve doktorları cok ilgili
elifdemirr4 Ben 2 bucuk sene once kızımı dogurdum cok memnun kaldım nasıpse suan hamileyim Ayfer hanıma gidiyorum evet cok yogun hastası cok ama sizin sıranız geldıgı zaman baya guzel ilgileniyor içerde, ben suanlık memnunum
Flowerswhite elifdemirr4 teşekkürler böyle yorumlar gelince içim rahat ediyo inşallah bende memnun kalırım saolun mesajınızı için ❤️