HHandee GizemC merhabalar tülin hanımın muayene ücreti ne kadar birde doğumu nerde yaptırıyor bilginiz var mı ?
GizemC Çevreye göre biraz fazla ama 2haftada 1bebegimizi görebiliyoruz artı tahlilleri devlet hastanesinden kabul ediyor bir sevgi hastanesine gitsen muayene 75 falan sanırım ama bir tahlil istiyor 50tlden aşagı degil aynı hesaba denk geliyor ben memnunum istedgm herşeyi ögrenebiliyorum 🤗
GizemC flybrs ben devlette de sebahattin çelige gidiyorum kontrole sorun olmuyo ama takip için degilde sadece tahlil için gitseniz de sorun olucanı sanmıyorum
GizemC flybrs şimdilik olmuyor canım kafama takılan birşey olursa birine soramazsam digerine soruyorum.1hafta bir doktorda kontrolüm 1hafta digeri 16 haftalıgım ilerleye haftalarda kontroller ayda 1oluyormuş zaten.sizden hiç tatlil istemedimi doktor
flybrs GizemC ben daha bi kere gittim geçtiğimiz cumartesi, bu cumartesi tekrar gidicem kalp atışlarını duyabliriz dedi daha sonra tahlilde isticem sizden dedi
GizemC flybrs Evet öyleymiş çok fazla bana göre hiç gerek yok çogu kan idrar gibi basit testler sadece 11haftadan sonra ikili test var önemli olan istersen onu özelde yaptırabilirsin belki
flybrs GizemC ara ara istiyor yani tahlilleri yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum bende ön bilgim olsun diye😌 siz merkezde misiniz
GizemC flybrs Benden kan idrar enfeksiyon testleri varsa kan uyuşmazlıgı artı ikili test istedi şimdiye kadar evet canim merkezdeyim sen