Gamze9_ Bugün doktora gittim bebeğin bağırsağında genişleme olduğunu 3 hafta sonra tekrar görmek istediğini söyledi 29+5 haftalığım fetal DNA ve bir test daha önerdi onları yaptırdık sonuçlarını bekliyoruz daha önce başına gelen veya çevresinde duyan var mı