Güzel anneler bir ayın sonunda bugün görüş günümüzdü 19 haftalık olduk doktorum bebeğimin 280 gr olduğunu söyledi on gün sonra detaylı ultrason için çağırdı ilk gebeliğim ne zaman ne yapılır bilmiyorum ama siz bu haftalarda bunları yaptınız mı grmı iyi mi doktor iyi dedi ama tereddüt ettim biraz riskli bir gebeliğim var proluton kullanıyorum haftada bir bebeğim tüp bebek birde tetenoz aşısı içinde çağırıyorlar