Selam hamişler sat’a göre 20+3, usg göre 21 haftalık gebeyim, son 1 haftadır kasığımın altında kramp şeklinde ağrı var bacağımı bile kaldırınca ağrıyor yatarken döndüğümde ağrıyor dayanamadım dün acile gittim idrar tahlili verdim şükür temiz çıktı vajinal ultrasonla bakıldı doktor bişey söylemedi sonra da iki parmağını sokarak kontrol etti açıklık mı var diye sordum yok dedi sonra da karından bebeği ölçelim dedi onda da bişey söylemedi ben ekrana baktım ölçümler haftasıyla uyumlu (yani 20-21 haftalık) yazıyordu, yalancı sancı gibi bişey olabilir dedi şimdi asıl sormak istediğim şu; parmakla kontrol ettiği için doğumu tetikler mi? ( burada tetiklediğini okumuştum) ve bu haftalarda yalancı sancı normal midir? Herhangi bi tedavi uygulamadı ya da ilaç vermedi zaten beklemiyordum sadece bol su iç parol içebilirsin dedi,Perşembe günü polikliniğe gideceğim fakat sanırım o güne kadar endişem geçmeyecek tecrübeli ve bilgili hamişlerden cevap bekliyorum 💙💙💙💙