Gul92 38+5. Haftamdayım bel ağrısı ara ara kasık ağrısı özellikle sabahları karın ağrısı cekiyorum simdide sırtımın sol tarafına bıcak saplanır gibi ağrı giriyor ve gecmiyor bilgisi olan yazabilir mi lütfen 🙏
Rabia07 Gul92 bende 38+ 4 oluyorum bende aynı belirtiler var adet sancısı gibi sancım var bide bacak aramda sol tarafta sanki bıçak varmış gibi batıyor yürürken özelliklede siz de oluyor mu
Aasslliik Rabia07 benimde oluyor daha bunlar Doğum sancısı değilmiş belden girip kasiklara inecekmiş agri ve sancı süresi sıklaşacakmış öyle bir agriyla gelme dedi doktorum sancı sıklaşıp dk da 1 olursa suyun gelirse kanaman olursa hemen gel dedi
Gul92 Rabia07 benim sabahları bacaklarım cok kasılıyor normalmis asagı baskı yaptığı için bugün yürürken cok zorlandım karnımın sağ tarafı sertlesti ve ağrım arttı
Gul92 Aasslliik hayırlı doğumlar olsun simdiden allah sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin insallah 🤲