Merhaba, bugün 6+4 günlük olarak doktora gittim, doktorum kese göründüğünü ve rahime tutunma olduğunu söyledi.
Fakat şöyle bir durum varki, doktor sol böbreğimin sol kasık bölgesinde ön tarafta olduğunu söyledi. Pelvik böbrek tanısı koydu. Ben de ilk defa öğrendim. Bu durum ileride sorun teşkil edebileceğini söyledi. Bunun için böbrek ultrasonu çektirmem gerektiğini söyledi.
Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Bir yanım sevinç bir yanım hüzün.. 😔