umudum23 Bugun tam 21 haftalık gebeyim bebegimin ufak tefek hareketlenmeleri var gibi ama tekme vs hissedemedim hareketleri de bebek mi yoksa bagirsak hareketleri mi tam emin olamıyorum var mi benim gibi gec hisseden😔
Gebe_hanim umudum23 ilk hamileliğiniz ise geç hissetmeniz normal üzülmeyin 💕 büyük ihtimalle bebişin hareketleridir bağırsak hareketleri sandıklarınız 🐣 ilk hissettiğim de bende anlam verememiştim