Kızlarr merhaba benım bi sorum var ben hamıleyım ve böbregımde birde mesanemde taş var böbrek taşı kanala ınmemıs ama cok sancım oluyor hastanelık oluyorum kollarım delık deşik oldu normal doğum sancısı gıbı ve bunu aralıklarla çakıyorum ıdrarım yapamıyorum yanıyor ne yapıcam bilmiyorum enfeksıyon yapıyor tas tansıyonumu yükseltıyor hamıle oldugum ıcın bırsey yapamıyorlar