Kasık ağrılarım 2 haftadır başladı ve gün gün arttı şuan zor kalkıp yürüyorum ve bebeğin hareketlerini özel bölge ile göbeğin ortasında hissediyorum bu normal mi en son geçen ay haftasında normal ilerliyor dedi doktor ve salı günü tekrar randevum var