Merhaba güzel anneler, ben minnosumu sağlıcakla kucağıma aldım, darısı herkesin basına olsun Rabbim sizleri de sağlıkla kavustursun yavrularınıza..
Elimde fazla fazla kalmış oksapar 4000 lik iğne mevcut, gerçekten ihtiyacı olan birileri varsa göndereyim istiyorum. Özellikle deprem bölgelerinde hala iğneye ulaşma sıkıntıları yaşanıyormuş sanırım o yüzden o bölgelerdeki arkadaşlarıma öncelik vereceğim 🤲🏻