Bet1 Susu_09 13/9 üstü yüksek kabul ediliyor 10/6 aşağısı çıkarsa düşük kabul ediliyor arada çıkan değerler normal değerler. Benim hep düşük çıkar
Antalya0772 Susu_09 benim sürekli 8/4 maalesef sürekli düşüyor çok kötü oluyorum şuan takibe alındım eve makine aldık sürekli olcuyorum ve küçük tansiyon hala düşük hala düşük