Gebe_hanim Kızlar merhaba 23haftalık olduk bugün bir kaç gündür yemek yedikten sonra aşırı uykum geliyor hatta gidip uyuyorum önceden böyle bir şeyim olmuyordu sebebi nedir fikri olan aynı durumu yaşayan var mı 🙄
Sinemtiflis Yedikleriniz belki ağır geliyor olabilir naçizane tavsiyem yemekten sonra uyumamaya çalışın aksine hareket edebilirsiniz biraz hem şekerinizi dengeler hem ilerde mide yanmalarına sebep olabilir uyumak 😊
Gebe_hanim Sinemtiflis Mide yanmalarım aşırı çok oluyor zaten 🥺 uykuya direnmeye çalışıyorum ama nafile 5 dakika bile olsa yine dalıp gidiyorum 😂 yediklerim de aşırı ağır değil günlük normal yemekler ama bilemedim önceden olmadığı şimdi olunca anlam veremedim