Syd_nrr sakııınnnn kafanıza göre almamazLık yapmayın. 12 yaşından beri tiroid hastasıyım şu an 32 yaşındayım hala kullanıyorum. İlk gebeliğimde üşendim bırakmıştım. Hamile olduğumu öğrendim. 7 haftalıkken kaybetmiştim. 9 çıkmıştı tsh. Ki bilirsiniz 2.5 ve altı ister kadın doğumcular gebelikte tsh. Bebeği kaybetmeyle tsh yüksekliğinin Kadın doğumcu alakası olabilir dedi. Endokrin onla alakası yok. Bebeğin gelişimini etkiliyor sadece dedi. O yüzden kullanmamız şart 👌🏻