Merhaba iki gündür bebek toplanması yaşıyordum bugun doktor kontrolünde rahim kısalığım 13 mm olmuş nst ara ara sancılarım çıktı erken doğum riski varmış hemen ciğer geliştirici iğne yaptı doktor bol bol dinlenmemi söyledi böyle olup bebişleriniz ne zaman geldi :((