Yaşayacak ömrü varsa yaşayacak yoksa istediğini yap yaşamayacak, önlemini al sana düşeni yap gerisini Allah’a bırak, ben de sürekli tedirginim ama söyle düşünmek beni rahatlattı dedim ki kendi kendime şimdi de olabilir 10 yaşında da başına bisey gelebilir 30 yaşında da evladını kaybeden insanlar var. Yani doğunca tamam bitti diyemezsin, sonu yok, bu şekilde yaşayamayız. Ağır kaldırma iste sağlıklı beslen zararlı şeyleri bırak üstüne düşeni yap bu kadar :)