M1994 Kızlar Merhaba nasılsınız ☺️benim hamileligimin basindan beri kasık ve bel ağrım var hic gecmedi şuan daha da yoğunlastı kanama vs yok aynı problemi yasayanlar varmı doktorlar bi enfeksyon var diyo bi yok diyolar napcagimi şaşırdım
Seh999 M1994 ben de 1 haftadır ciddi bel ağrısı çekiyorum. 13 haftalığız. Pazartesi muayne olucam bakalım vitamin eksikliği mi normal mi.