Valla benim göğüslerim sızlıyordu 8 veya 9. Günü kahverenkli lekelenmem olmuştu ve o günlerde biraz kasıklarim ağriyordu 🙏 birde belirti miydi bilmiyorum bacaklarımda ağrıyordu 🙏 genelde belirti aramayin olmaz belirti falan diyorlar ama bilmiyorum bende biraz belirtiler vardı 🙏🙏