Kivircikkuala Merhaba kızlarrr Perşembe günü ameliyat oldum . Ameliyat olduktan kaç ay sonra hamile kaldınız ? Birde benim sadece sol tüpüm açılmış sağ taraf açılmamış . 😢
Aylin735 Kivircikkuala ocak ayı laparoskopi ile kist aldırdım tüp aldırdım Eylül ayında hamile kaldım
ballikedii Kivircikkuala ben laporoskopi oldum sol tüpüm alınacaktı ama iki tüpüm de baya kötü olduğu görüldü iki tüpümde aşındı tüp benek ile sonraki ay hamile kaldım zaten 2 kere deneme olmuştum embriyolarım vardı benim
123NurKay123 Kivircikkuala bende Aralık ayında laparoskopi oldum ama daha hamile kalamadım daha yeni tedaviye başladım hap kullanıyorum bnm tuplerimin biri kapalı birinde de çok az geçiş var dedi doktor
Kivircikkuala Aylin735 maşallah kuzum bakalım benim nasıl olacak doktor 1 ay korunma 3 ay deneme verdi olmazsa gidicem tüp bebek
Kivircikkuala Umutluannecik tüpler genelde enfeksiyon sonrasında kapanabiliyormuş. Zor bence ameliyat ameliyattır ben dren ( ameliyatın pis kanı çıksın diye takılan sonda benzeri ama daha acı veren birşey )olduğu için çok zorlandım otururken kalkarken ağlayarak hareket ettim bugün 3.gün yeni yeni toparladım
Kivircikkuala Aylin735 doktor bana 1 ay korunma dedi. Sonrasında işte 3 ay deneme yapcaz sonra da tüp bebek sanırım
Kivircikkuala 123NurKay123 kuzum benimde sağ tıkalı sol açık bakalım 3 ay deneme sonra olmazsa tekrar rahim filmi ve aşılama dedi doktorum
123NurKay123 Kivircikkuala inşallah bakalım bende letu diye Bi ilac kullanıyorum bakalım cuma günü gidicem dr a
znkara Kivircikkuala kasım ayında oldum 1 ay ilişki yasak 1 ayda korunmamız gerekiyordu ocakta korunmadık o ay kimyasal gebelik geçirdim cuma günüde hamile olduğumu öğrendim 🥹 adet günüm yarın kan vermek için adet gecikmemi bekliyorum sağlıklıdır inşallah 🙏🏻 yani ameliyattan 5 ay sonra diyebilirim