Kızlar 23. Haftadayım suyum üst sınıra yakın şeker yüklemesi yapıldı sonuçlar normal çıktı ama karnım kocaman ve gergin hareket etmekte bile zorlanıyorum. Ayrıca bebeğe birşey olacak diye çok korkuyorum belli bir nedeni veya çözümü yokmuş. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Canım çok sıkkın