Ben de bugün 30. Haftayı tamamladım. İkiz gebelik. 22. Haftadan beri rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm. Hep yatıyorum. Progestan fitil kullanıyorum. Bunun tek çaresi dinlenmek. Ara ara ağrılarım oluyor ama nst de çıkmıyor. Ne kadar geciktirirsek o kadar iyi. Rabbim yardımcımız olsun da saglikla zamanında alalım kucağımıza