Arkadaşlarr iki gündürr tam iç çamaşırımı değiştiriyorum bi saat sonra bakıyorum beyazz bi akıntı ama baya çok şeffaf beyaz gibi birazda bacagıma bulaşmıs hafif hiç böyle olmazdı sıvısıda var yani hem akıntı hemde ıslaklık var baya iç çamaşarıımda en son enfeksiyon vardı fitil falan kullanmıştım rahatlamıstı smdi tekrar olmus olabilir mi yani bide iki gün önce ada yapmıstım bi alakası olur mu acaba kafam çok ksrıstı ya