myangelson Kebru nişan her haftalarda gelebilir . Önemli olan sancı vs olursa doğum başlıyor birşey yapmana gerek yok şuan sadece enfeksiyon için dikkat et. nişan geldikten sonra 2 haftayı bile buluyor bazilarinin doğumu
Minigim38 Kebru benim 36 da geldi 38+2 de sezaryen oldum doktorlar nişanı önemsiz buluyor hatta çoğu doktor hemşireler nişanın ne olduğunu bilmiyor
Kebru myangelson içim rahatladı çok teşekkürler. Bebeğin başı aşağı dönmüştü son kontrolde baskı yapıyo sanırım
zeynozey Kebru suyun sancın gelene kadar sorun yok inşallah:) Enfeksiyon riski oluyor ama ilişki esnasında dikkatli ol istersen. Allah sağlıkla kavuştursun 😌😌
Kebru Kızlar doktorumla irtibata geçtim gel bakalım dedi. İdrarda enfeksiyon olduğu zamanda böyle pembe akıntı olabiliyormuş benim başıma da bu gelmiş az su içiyordum bi kaç gündür bundan dolayı pembe akıntı olmuş