Kizlar 6+6 günlük hamileyim ayın 25 kan verdim degerim beta 15000.00 çıkmıştı bugün tekrar kan vermeye gittim beta 15000.00 aynı sonuç çıktı normal mi gelecek ay doktora gidecem korkuyorum kızlar normal mi keseyi de görmüştüm Merak ettiğim için gidiyorum ilk gebeliğim kan degelerine bakmak içimi ısıtıyor orda olduğunu bilmek hissetmek çok güzel gelecek ay 16 doktora gideceğim kalp atışını duymaya gebeliğimi 5+4 iken öğrendim beni gelecek ay için cağıdırlar yardımcı olursanız çok sevinirim hemşirem var sağlık ocağında hafta sonları kapalı ariyamiyorumda sormak için şimdiden teşekürler🙏