Merhaba annelerim 21. Haftamızın ilk gününde hala aşırı mide yanması ve bunun etkisiyle kusma yaşıyorum doktorım gaviscon ve renniie verdi ilk üç aydan itibaren hiçbir işe yaramadı başka doktor ya da bölüme de gitmedim ama telaşlanmaya da başladım. Sizlerdede bu haftalara kadar aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ?