Doğum hikayemi yazmak istemiyorum çünkü iyi şeyler yaşamadım kimseyi etkilemek istemiyorum bebeğim şuan küvezde durumu iyiye gidiyor Rabbim burdaki herkesin yar ve yardımcısı olsun güzel ve çok anlamlı bir süreç Rabbim sizlerede hayırlı zamanda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏❤