38+2 haftalık gebeyim yaklaşık bir ay önce bebeğimin sol yumurtalığında 3 cm büyüklüğünde kist görüldü daha sonraki haftada büyüdüğünü belirtti doktor bi kaç gün önce de kistin gerginliğinin geçtiğinin yalnız kanadığını söyledi. Ama doğum gerekmediğini bebek ne zaman gelmek isterse o zaman olacağını belirtti. Daha önce böyle bir durum yaşayan duyan nasıl bir yol izleyen var mı?