Kızlar merhaba
Şu an 13+3 deyim.
Zor hamilelik geçiriyorum mide bulantilari devam ediyor
Yediğimden ictigimden hicbisey anlamıyorum kendimi zorluyorum yemeye ama çok yiyemiyorum. Hamileliğim başında 73 kiloydum ama şu an 67 kiloyum doktorum bebeğin kilo alsın iyi olsun yeterli dedi ama benim içim hiç rahat değil bu normal mu benim gibi durumda olanlar var mı ?