Gulsahkuzu Haftadayım bugün kontrolüm vardı ama nst ye girmedim ve bi sonraki kontrolü 2 hafta sonraya verdi sizlerin kontrolleri hangi haftadan sonra sıklaştı ve nst ye ne zaman girmeye başladınız ?
neanladinyurdagull Gulsahkuzu 30. Cu haftada oğlum baş aşşağıya dönmüştü zaten 31. Haftada nst ye girmeye başladım 34. De doğumum başladı durduruldu 35 de doğurdum
Dilekbyzt Gulsahkuzu ben 33.haftamda GİRDİM hatta normel kendim sancım ve açılmam olmamasına rağmen nst sancım Çıktı Yatirildim ama Birşey olmadı Çıktım sonra
Sibelunalhasan 32+5 te girdim ilk kez sol tarafım ağrıyordu ve hareketleri durgundu. Şükür bı sorun çıkmadı salı günü kontrolümüz var bakalım
Asya2838 neanladinyurdagull canim gözün aydin 2 gün önce bende hastaneye gittim doktorum başı aşağıda dedi senin belirtilerin nelerdi benim karnım çok sertlesiyor karnımın alt kısmında baskı afedersin tuvalete çıkınca bisey dusurucekmis gibi lütfen cevap verirmisin
00018 neanladinyurdagull kasik ve vajina ağrınız oluyo muydu benim de kafası aşağıda baya ama açıklık yok nst ye de baglamadi 1 haftadır kasığımda ağrı var
giezemss-1 neanladinyurdagull ben 31 haftadayım şu an yanlış hatırlamıyorsam 20 lerden sonra hep baş aşağıydı yerini hiç değiştirmedi haftaya pazar randevu var nst için baş aşağı durması falan mı etkiliyor ? Yoksa herkesi nst ye sokuyorlat mı tehlikeli bir durum falan mı olması lazım? İlk hamileliğim de pek bilgim yok. Normal doğum düşünüyorum.
Gulsahkuzu Bu haftada dahi nst ye sokmamış olması normal mi peki ya da neye göre belirliyor doktorlar biliyor musunuz ?
nidosh selinsmother Gulsahkuzu kimi hastanelerde rutin bir nstye girme haftası oluyor. Bazı hastanelerde de doktor ihtiyaç duyarsa nstye giriyorsun. Çünkü doktorlar ultrasonda kasılmayı görüyorlar diye biliyorum. Bir hastane 33te soktu diğeri 35dahi istemedi
OzGus Gulsahkuzu bebeğin durumuna göre de karar veriliyor sanırım sancın falan yoksa gerek görmemiştir
Annegulum909 nidosh bende de gittim de 31 haftalık ti baktı üç hafta sonra gelirsin dedi nst fln için bişey demedi üç hafta da kısa süre değil hayırlısı
Beigebaby Gulsahkuzu ben 36. Haftaya girdim yarın kontrolümüz var en son gittiğimde doktor bir daha geldiğinde nst’ye sokarız demişti yarın giricem ilk kez büyük ihtimalle
neanladinyurdagull Asya2838 3 sene oldu ben doğum yapalı bu yüzden çok birşey hatırlamıyorum ama şunu biliyorum ağrılarım hep assagidaydi ve tuvalete gittiğimde sanki ıkınsam doğuracakmis gibi hissediyordum
Senayl34 Gulsahkuzu 32 de girmeye başladım önceden 2 hafatdaa 1 gidiyordum her gitmemde nst girmemi soyluyordu sonra 10 günde 1 çağırdı dun ise 3 günde 1 gel dedi 37 hafatligim
Gulsahkuzu Doktoruma güveniyorum ama kafamda soru işareti kaldı o yüzden buradan sormak fikir edinmek istedim
Asya2838 neanladinyurdagull anladjm cnm aynı benimde öyle tuvalete gidince dedigin gibi ikinsam gelecek gibi
Mrvctn Haftamda ağrım olunca acilde ilk defa girmiştim, 32. Haftamda doktorum tarafından yönlendirildim