Ben ilk gebeliğimde çatı muayenesine gittiğimde 4 cm açıklığım vardı nst sancı ölçüyordu ama bende ağrı sancı vs yoktu doktorum gece tekrar gel ebeler baksın dedi eve gidip hemen çantamı hazırladım 38. Haftaya yeni girmiştik, gece gittim yine 4 cmdi ertesi sabah gel dediler ertesi gün geldim öğlene kadar 6 cm oldu yine nst sancı ölçüyordu ama ben hissetmiyordum odayı süslüyordum 😂😂 sonra doktorum keseyi patlattı ve sancılarım başladı 2 saat içinde de doğurdum 🤭