Selam kızlar bugün yıkamaya başladım ben. Bı posta nevresim bir posta battaniye ve açık renkli kıyafetleri. Son olarak bir posta da renklileri yıkayacağim. Sizler nasıl yikadiniz. Bu arada rende kalıp sabun ve üni baby yumuşatıcı ile yıkadım sabun sertlestirir belki diye