Kızlar bu güne kadar normal planladığımız dogumum sezaryene döndü bu salı dogumum var 🥲 kordon boynuna dolanmış iki tur suyu 1 hafta anca yeter dedi bir de kolestaz şüphesi ve vajinal enfeksiyonum vardi geçmedi riske atmayalim dedi 38.haftada dogurucam diye kendimi sartladigim kızım 37+5te geliyor inşallah 🥰 sezaryen için önerileriniz var mi