Hayırlı günler hanımlar
3 Nisan’da mecburi kürtaj olmam gerekti bebeğim karnımda öldü ve kürtaj oldum 3 gün öncesine kadar kanama devam ediyodu ama artık bir kanama yada bir akıntı söz konusu değil hemşire 40 gün lohusasın demişti yani normal bi akıntıya dönüştü bu durumda ben gusül alıp namaz falan kılabilir miyim yoksa 40 günü beklemem mi gerekiyor (Affınıza sığınırım akıntı kanama falan diye bahsettim)