senaaa2508 minikoglumuz benim 37+2 de 3200 dü kg hareketler eskisine göre azaldı tabii ama yine de hissediliyor bazı günler daha az bazı günler daha çok hareketli değişiyor
Lunaaa92 minikoglumuz benimki oldukça hareketliydi 37+1 de hareket azaldı gece yarısıda doğdu :) 3950 g doğdu
selinsmother minikoglumuz 36+0 3223 dü . 37+3 üm karnımda geriliyor yamuluyor karnım . Neresi neresi hiç anlamıyorum valla
Seymaseser 3 kilo canım bazen durgunlaşıyor bazen kıpır kıpır kıpır durgunlaştğnda acaba bşey mi oldu diye tedirgin oluyorum 🥹 38 deyim bende şuan
Mamimamimami Lunaaa92 maşallah normal doğum mu oldu kaçıncı gebelik acaba bide yürüyüş egzersiz yaptınız mi
Cerenikinci 36+4 de 3000 Gr 49 cm boy hareketleri alanı daraldığı için azalıyor bence yamulmalar aşağıya baskılar fazlalaşıyor bende öyle idi
MelisBerdo minikoglumuz 36+5 olduk bugün hareketleri oldukça azdı dün çok fazla hareket halindeydi. Nir günü diğer günü tutmuyor. Bazen endişe ediyorum ancak doktorum 5 saat hareket etmezse o zaman benimle iletişime geç demişti.
Lunaaa92 Mamimamimami ilk gebeliğim, işe hergün yürüyerek gidip geliyordum ve yokuş inip çıkıyordum kesin normal ve rahat doğururum diyordum herkeste öyle diyordu, çok şiddetli sancım olmasına rağmen açılma olmadı ve bebiş aşağı inmedi sezaryen oldum :)
Hilalrumturk minikoglumuz 38 haftalık olcak benjmde yarın Cuma gün doğum var inşallah en son geçen hafta bugün 3200 du