beyzacmvrc Kalktığımdan beri belim ve bacaklarım çok ağrıyor. Dün ağır bı işte yapmadım yani hiç. Sanki sol bacağım çok yurumusum de hamlık olmuş gibi. 33+0 im bugun itibariyle. Sizde de oluyor mu benzer şeyler
ArvenMom meliiisoz ismi aklımda değil ilaç çekmecesine gittiğimde söylerim ama doktoruna söyle o verir bence suda eritilenden çok rahat ediyorum gece