Ieb 25 haftalık serklajli gebeyim kızlar 2 gündür sulu sarımtırak akıntım oluyor kokulu değil sizce normal mi
ArvenMom Ieb yani o akıntı 25 haftadan bu yana oluyor doktorum normal dedi bana kokulu kaşıntılı değilse normal ama siz yinede bi sorun
Ieb ArvenMom normalde akıntım oluyor şeffaf ona normal demişti doktor 2 gündür sulu sarıya yakın bı akıntı haftaya kontrolüm var bide 3.4 gündür hastayım oksuruyorum ondanda olurmu acaba
cokkasmabeabi Ieb mantar olabilir benim de beyaz yogun akıntım var idrarda kanla maya hücresi görülmüştü bi tahlil verin isterseniz
Aslibali Ieb evet benimkine normal dedi. Senin randevun ne zaman bu haftaya al git görün. Biz normal deriz enfeksiyon falan çıkar belli olmaz. Gidene kadar bol su iç