Kızlar ben çok yemek seçiyorum sebze et tavuk balık yemiyorum ve bebeğe yediklerimin yetmediğini düşünüyorum üzülüyorum herkes yemek ye diye baskı yapıyor yok bebek gelişmez yok bebek erken doğar gibisinden birşeyler söylüyorlar ama bebeğin kilosu gelişimi gayet iyi var mı benim gibi olan aranızda 28 haftalığım bu arada