Tugraseda kullanımının önemini biliyorum gebelik düşündüğüm andan itibaren kendi isteğimle aldım kullandım. Fakat bi kaç Farklı doktora gittim Farklı markalar verdiler önceki doktorun folbiol verdiğini duyan diğer doktor “onu kullanma otizmi tetikliyor” deyip tekrar folidoce kullanmamı istedi. Ama dediğim gibi içime korku girdi bi kere o yüzden bıraktım folik asit almayı ki zaten aldığım vitaminlerin çoğunda yine folik asit var. Gyno ferro senol, decavit, ve gebyfoll kullanıyorum her üçünde de var. Değerlere detaylı bakmadan ihtiyaç var mı yok mu araştırmadan kafalarına göre yazıp gönderiyorlar içsek bi dert içmesek bi dert. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🙏🏻