ftm_20 Kızlar ne sancı var bekliyorum haftaya çarşamba suniyle yatışım yapilacak eğer o zamana kadar doğumum olmazsa sizde durumlar
Dmlakklk ftm_20 bende 38+3 tık yok valla göbeğim de biraz düşme de yok gelmeye niyeti yok galiba bizim bebişin :D