OnlyBaby Kızlar uygulamada ovülasyon dönemini hergün değerlendiremedim o günden sonrada bi değerlendirmem olmadı adetim 4-5 mayıs gibi olabilir ben iki gün önce test yapmıştım negatifff 😁 herhalde bu ayda olmicam folbiole devam, sizde durumlar nasıl
Eflalin290 OnlyBaby ay daha bekliyorum 1 günüm kaldı yaptım negatif ama belirtilerden var bakalım hayırlısı❤️
znkara OnlyBaby idrar testinde çıkması için yumurtlamanın üzerinden en az 12 gün geçmesi gerekiyor acele etmeyin 💖
OnlyBaby znkara 9 gün geçmiş şimdilik, vücudumda bi değişiklik olduğunu sezmiyorum o yüzden elendim dedim😂