Allahkahretmesin1 Bugün doktorumla doğum konusunda konuştuk ben sezeryan istiyorum tahmini tarih vs konuşuldu 36-38. Hafta gibi çatıya bakarız dedi ama ben sezeryan istediğimi henüz söylemedim bu çatı muayenesi zorunlu mu yoksa isteğe bağlı sezeryanda yapılmıyor mu
Bensu9 Allahkahretmesin1 çatı normal doğum için yapılıyor diye biliyorum benimde normal olmustu yapmıstı
tubiii11 Allahkahretmesin1 özel de isteğe bağlı oluyor doğum ben söyledim doktoruma sezaryen istediğimi çatı muayenesi yapacağını sanmam :)
Allahkahretmesin1 Bensu9 kimisi her iki doğumda da yapıyormuş burada öyle okumuştum açılma vs gibi durum var mı diye bakıyorlarmış sanırım
Allahkahretmesin1 tubiii11 evet özele gidiyorum ben de zaten henüz doktorumla doğum şeklini konuşmadık sadece tahmini tarih ve nasıl bir yol izleneceğini anlattı o an heyecandan aklıma gelmedi sezeryan demek 😂
nrelms Allahkahretmesin1 doğuma gittiğimde erkek doktorda baktı kadın doktorda, kendini kasmadığın sürece acımaz zaten saniyelik bişey 😅
anakuzusuu Normal doğum yapacaksanız 37 38 çatı muayeneyesi için erken. Sezaryen olacaksınız yaptırmanıza hiç gerek yok. ☺️
Allahkahretmesin1 BurcuLice söyleyecektim heyecandan unutmuşum cumartesi tekrar gideceğim zaten o zaman söylerim
anakuzusuu KbraN_1 eğer sancınız kasılmanız yoksa, nst ve bebeğin suyu iyiyse 38 de erken çatı muayeneyesi için
Allahkahretmesin1 KbraN_1 daha önce alttan muayene oldum ama onda en azından cihaz ile bakıyorlar diye korkmamıştım ama bu biraz garip geliyor 😂