x_sena benim 4.89 çıktı canım düşük doz başlandı 10gunnkullandim 4.25e ancak düşmüş doz yukseltti doktorum iki hafta sonra tekrar kan vericem o şekilde takip ediliyor korkma ama biran önce ilaçla kontrol altına almalı doktorun. Benim normalde yok gebelikte çıkıyor kızımda da öyle oldu gebelik sonrası geçti bundada hemen çıktı başladık. Kızım çok akıllı zeki hiç bir problemi yok ilaç destegiyle bebekte sorun olmuyor korkma